Budowa inteligentnej zajezdni tramwajowej na Annopolu dobiega końca. Po zakończeniu wszystkich prac – już w tym roku – będzie to zautomatyzowany, ekologiczny i najnowocześniejszy obiekt tego typu w Polsce i w naszej części Europy.
Budowa inteligentnej zajezdni tramwajowej na Annopolu dobiega końca. Po zakończeniu wszystkich prac – już w tym roku – będzie to zautomatyzowany, ekologiczny i najnowocześniejszy obiekt tego typu w Polsce i w naszej części Europy.
Budowa inteligentnej zajezdni tramwajowej na Annopolu dobiega końca. Po zakończeniu wszystkich prac – już w tym roku – będzie to zautomatyzowany, ekologiczny i najnowocześniejszy obiekt tego typu w Polsce i w naszej części Europy.
A we Wroclove nowa, jakże potrzebna zajezdnia tramwajowa............polubiła ciszę :(
2
Jan AugustynowskiMówisz o tej na Żernikach? No właśnie, coś ucichło.
OrzechTak. https://investmap.pl/inwestycja/zajezdnia-tramwajowa-ul-szczecinska,10324.html - miasto zamiast inwestować w jej budowę, zdecydowało się na remont zajezdni Ołbin i rozbudowę tej przy Powstańców Śląskich. Wg mnie, to niestety nie wystarczy (przy ilości nowych tramwajów o planach zwiększenia ilości taboru - nowe trasy tramwajowe).
Budowa inteligentnej zajezdni tramwajowej na Annopolu dobiega końca. Po zakończeniu wszystkich prac – już w tym roku – będzie to zautomatyzowany, ekologiczny i najnowocześniejszy obiekt tego typu w Polsce i w naszej części Europy.
Zajezdnia na Annopolu, która zostanie oddana do użytku w 2024 roku, będzie najnowocześniejszą i najbardziej zieloną zajezdnią tramwajową w Polsce. W wyposażonym w inteligentny system sterowania obiekcie serwisowanych będzie 150 niskopodłogowych tramwajów, co pozwoli na lepsze skomunikowanie prawobrzeżnej Warszawy z pozostałą częścią miasta.
Budowa zajezdni tramwajowej na Annopolu wkracza w kolejny etap prac. Od poniedziałku, 27 marca, najnowsze tramwaje Hyundai – obsługujące linię numer 4 – będą pokonywały fragment trasy na Bródnie bez prądu z sieci.